................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 18. května 2010

OLEJOMALBA



Jak už je o mě známo, ráda všelicos vyzkouším. Malování olejovou barvou na plátno, sice není mé kdejaké mistrovské veledílo. Zato je malba moje potěšení, můj příjemný relax.
Velký obraz, který máme nad schodištěm, ožil :-)) Plátno po letech začalo šponovat a malba praskat. Zatím to tak nechávám...obraz tím vypadá jakoby "starý".

3 komentáře:

  1. AHOJTE LENI ,TAK VÁS TADY VÍTÁM . VÁŠ BLOG JE PESTRÝ A MOC POVEDENÝ . MALOVÁNÍ I ŠITÍČKO JE KRÁSNÉ ,JSTE OPRAVDU ŠIKOVNÁ VELMI . MĚJTE HEZKÝ DEN ,ZASE DOJDU KUKNOUT .

    OdpovědětVymazat
  2. Bohdanko,ráda jsem vás poznala. Vy jste také moc šikovná a tady vždy vítaná.

    OdpovědětVymazat
  3. Já koukám jako blázen, nádherné věci, zvláště to malování, ty krásné obrázky. To jste se naučila sama, jak s barvama nebo jste absolvovala nějaký kurz. Malovat je moje velké přání, koupila jsem si knížky, ale zatím nic.
    Přeji Vám moc pěkné nápady a radost z výrobků.
    Zdravím Ilona
    Ilona.Houdkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...