................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

pátek 18. června 2010

A LÁ SELSKÉ PROMĚNY



Co dělá dokonalost dokonalostí ?
Odpovědí může být pochopitelně mnoho, ale na druhou stranu, většina z nich by asi hovořila o " dotažení až do konce " a tedy o " dopracování až do nejmenšího detailu ".
Mě na detailech podstatným způsobem záleží. Umocňují můj výsledný dojem vnímání věci. I s obyčejným  materiálem.... věcí se dá kouzlit. 

Pomalovala jsem staré dřevěné harampádí akrylovou barvou a přejela speciální zrzavou patinou, aby to vypadalo jakoby zašlé používáním :-) 
U válečku na těsto jsem záměrně nechala kazové černé tečky a židle původně byla v neutěšeném stavu, protože se kdesi válela na dvorku a zabíjeli na ní slepice. Skříňku - botník mi udělal můj taťka a je nová, jen jsem si jí takto natřela a vyšperkovala kytičkami. Patinované dřeváky se ještě chystám doplnit sušenou pivoňkou a zavěsit na zeď v předsíni. I z obyčejného kukuřičného šustí mi ožívají pod rukama motané panenky.

A jak jste na tom Vy ?
Také máte rádi detaily...zkrátka tu TŘEŠNIČKU NA DORTU ?

4 komentáře:

  1. Zdravím,vše máš moc nádherné:o)Ta ozdobená skříňka je úžasná.Přeji krásný víkend.Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Karin, děkuji za zastaveníčko i pochválení. Taky si užijte pohodový víkend...snad sluníčkový.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahooj Leni,vše je tak krásné do posledního detailu...já jsem musím říci také taková.Mám ráda vše dokončené a právě na těch detailech neb nepatrných strašně záleží.V tomhle směru dá se říci,jsem puntičkář.Snad čas dovolí a budu psát častěji.Moc moc zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Lenka včelka asi nevzniklo len tak samo od seba, si vskutku usilovná ako včelička, ale zároevň musím chváliť aj výborné nápady. Máš môj obdiv:)Gabi

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...