................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

středa 3. listopadu 2010

....VĚCIČKY DO MODRA

Hólky moje milé :-) jsem tu zase a nesu slíbené levandulové chňapky a podložky pod hrnky. V podložkách je bylinková směs voňavých pokladů léta. Sušené kytí je zakápnuté kvalitním aroma olejem. Tyto voní levandulkou.








Šila jsem šila pro Evíka  a ještě mě čeká ušít třetí.
Doma se mě ptali cože to má být :-)))   Ale vy to určitě víte. Bude zima, bude mráz a tyto dlouhé hadice se budou hodit.



a teď jdu do hajan. Dobrou noc.


Mějte se sluníčkově 





12 komentářů:

  1. Lenka naaadherne siticko, tie rukavice s vonavimi podlozkami, tie rybky...to vsetko je tak krasne! si obrovska sikula :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vau Leni,

    takových krásný věcí. Už jsem nějako obdivovala na Fleru. Jsi šikovná. Vše krásně nafocené.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zuzi,
    ráda tě zase vidím a mocinky děkuju za pochvalu. Těší mě, že se věcičky líbí. Pa a přeju hodně tvořivých dní.

    OdpovědětVymazat
  4. Eví,
    děkuju za pěkné řádky od óóbr šikulky. Tebe bych potřebovala mít za sousedku. Chtěla bych taky umět háčkovat. Ahojka Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Lenko,
    no to je krásných věcí,
    ale u mne vede ta levandule - ty podložky jsou úžasné!!
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Lenka, paráda!:) Mne najviac učarovali chňapky, podložky a vrecúška so šípkami:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno máš tak krásné,chňapky,podložky všechno,nádhera,obrázek je překrásný,máš dar od boha,krásně tvořit a kreslit!!měj se mooc hezky pááá lasečka

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Lenko, to je nádherně modrý příspěvek. Neodvažuju se vybrat tu nejhezčí věc :o) Je k tobě radost chodit na návštěvu!
    Měj krásný den, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, to je opět tak krásný a voňavý příspěvek. Vše máš nádherné a moc hezky nafocené. Je to kouzelný blog...úplně cítím tu vůni levandulky. Krásnou neděli vám všem...zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Moc, moc, moc děkuju za vaše návštěvy. :-))))))

    OdpovědětVymazat
  11. LENIČKO, TOLIK PĚKNÝCH VĚCIČEK. VŠE SE MI MOC, MOC LÍBÍ. TO BUDOU BÁJEČNÉ VÁNOCE.

    NA MÉM BLOGU JE POZVÁNÍ DO HRY.

    PŘÍJEMNÝ DEN PŘEJI. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. Šitíčko je moc krásné. Líbí se mi úplně všechno :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...