................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

neděle 16. ledna 2011

VANILKOVÝ KOKTEJL



                                                           Přeji krásný den,

teď jsem chvíli sama doma a tak Vám představuji můj "vanilkový koktejl " šitých drobností. Poslední dobou jsem naladěná na neutrální, přírodní barvičky. Okouzlila mne oříšková, vanilková, sněhově bílá barva s černou kombinací.



Možná je to tím zimním obdobím, ale prý už tuhá zima nebude. Říkal to medvědář, který se stará o zámecké medvědy v Českém Krumlově. Medvědi si už rozhrabali své zimní pelechy a jsou opět čilí. Jejich zimní peřina z listí a větví byla půl metru vysoká a to věštilo tuhé mrazy. Nyní jel manžel s holkami omknout krumlovské medvědy.




Kéž by už zima nebyla. V obchůdkách  prodávají jarní kytičky a já jsem pro některého z vás spíchla jarní andělku.



                                                   Chňapičky, které voní po heřmánku. 
                     Uvnitř chňapiček je pár kapek heřmánkové esence a krásně provoní kuchyň.


Milé návštěvnice, přeji vám klidnou nedělku a příště připravím "oříškový koktejl".

8 komentářů:

  1. Milá Leničko, tak tohle je "pití" podle mého gusta! Mě se všichni doma smějí, že bych nejraději všechno měla béžové a éžové :o)
    Tvoje tvoření má nezaměnitelný rukopis, je to potěcha pro oko i pro duši.
    Pohodový nedělní podvečer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, a zase tie nádherné chňapky!:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Bože, jak jemná, krásná, elegantní. Jsem fanoušek svůj talent.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Leni, tak takový koktejl se mi líbí a mooooc. Moje též poslední dobou oblíbené barvičky (hlavně šedá a bílá) :o) Nádherné tvoření a krásně jsi ho opět nafotila...i památeční dečku :o) na tu mám slabost, vždyť víš! Už teď se těším na ten oříškovýýý koktejl...Pohodový nedělní večer a děkuji Ti za návštěvu na bločku. Jako vždy jsi mě moc potěšila, pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, tak tomu říkám koktejl :o) krásné poklady a s barvičky jsou super! Andělka je úžasná a medvědí předpověď - tak té já chci věřit :o)) Moc zdravím Leničko, Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že měl medvědář pravdu. Bože, chci jaro!
    Zdravím a přeji krásný večer.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Všude už to žije jarem,ale myslím,že je ještě brzy.Ale jarní výzdoba dělá divy a když zasvítí sluníčko nemá to chybu.

    OdpovědětVymazat
  8. fantastic tilda and every your handmade
    hugs from italy
    laura

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...