................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

pondělí 20. června 2011

ŠITÍ S PÍSMENKY


Krásný čas Vám všem kteří jste ke mě zavítali,

drobnosti pro zútulnění domova jsem šila už dříve. Jsou z písmenkové látky, která se objevila na našem trhu. Motiv na srdíčkách je malovaný přes šablonu textilní barvou. Stejným způsobem je malovaná i vonná podložka pod hrnek.



Podložky pod hrníčky plním bylinami a PES kuličkami. Některé bylinky jsou koupené v obchůdku BOTANICUS a některé jsou ze Šumavských strání nebo naší zahrady. Bylinné poutpouri je provoněné aromaolejíčky.


Dekorativní a praktický pytlík na uložení nezbytných maličkostí v předsíni, v kuchyni, v koupelně, ložnici....
Velikost tak akorát. Snadno do něj uložíte  hřebeny i různé mycí vůně,  motouzy, krajky, šitíčko, svíčky a listiny, kolíky, kvedlačky i vařečky.....
Je vystužený vlizelínem, proto pěkně drží tvar. Ušitý z jemně krémové bavlny a látky s tiskem. Pytlík je dozdobený černým prýmkem a šampaň stužkou.




Ahojky :-)
Lenka

24 komentářů:

  1. Ahoj Leni, to jsou zase krásné věci. Moc se mi líbí ten pytlík na drobnosti. Krásný nápad a skvělé provedení.
    Měj se krásně
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Hi, I really like yr works, especially those hearts with silhouettes. so cute.greetings:)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, moc hezké ... všechno.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno je moc krásné!!! Přeji hezký zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
  5. krása ♥♥♥ ale stejně mě nejvíc berou ty hrníčky :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů!!! Leni to je krááása, ta látka vypadá parádně a na výrobcích v tvém podání teda získala naprosto luxusní podobu, moc moc povedené. Měj krásný týden, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne doplnky, majú v sebe príjemnú eleganciu.

    OdpovědětVymazat
  8. Lenka,
    všetky tie šité vecičky sú nádherné, prepracované. To vrecko je super!
    Pekný večer!
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, děkuju. Jsem ráda, že se líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, v pytlíku mám uložené stužky. Díky za hezké písání.

    OdpovědětVymazat
  11. ABily, thank you for the lovely compliment. Hello Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, Jituš, Zuzí,
    mám radost, že jste přišly na návštěvu. Děkujuuuu a mějte se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Evíku, hrníčky mám do kuchyňské keramické sady. Nedám na tuto keramiku dopustit.

    OdpovědětVymazat
  14. Peťulko, Jani a Aďko,
    jste moc hodné. Vážím si vaší pochvaly.

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, další krásné kousky z Tvé tvorby. Látečka s písmenky je úžasná :o)... Nešel mi přes den internet a tak ještě dodatečně moc chválím soupravu z minulého příspěvku. Na té můžu oči nechat :o) určitě byla pracná...je to vše dokonale propracované. Pokoj je jako ze zámku (i ložnice)... Máš moře nápadů a tak Ti přeji ještě spoustu takového překrásného šití. Také děkuji moc za zprávičku u mě :o) jsi na tom s háčkováním úplně stejně jako já :o))já jen z hlavy. Natištěné vzorečky jsou pro mě utrpením o:( koukám do toho a nevím nic, to je asi na vyšší dívčí pro mě :o)
    Hezké dny vám všem doma a posílám pozdrav od nás. Měj se hezky, Soňa

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, úžasně romantické, pohladilo mě to :).
    Hezké dny! Mariana

    OdpovědětVymazat
  17. bellissimi! complimenti, davvero originali :)

    OdpovědětVymazat
  18. Lenííííííííííí tak to nemá chybu suprrrrr jsem unešena do mé nové koupelny si ušiji podobné dík za inspirací něco vykoukám ještě z italských blogu mají také dobré nápady ale nebudu kopírovat to nééééééééé ahojky a jen tak dál Daja.

    OdpovědětVymazat
  19. Leni, ááách! To je romantika ve všedním dni! Krásné kousky s tvým nezaměnitelným rukopisem.
    Měj hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherný blog....díky Žaneta

    OdpovědětVymazat
  21. Jééé, tolik pochvalky. :-)
    děkuju moc

    Dájo, jen se inspiruj a pak se pochlub s novou koupelničkou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...