................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 4. října 2011

TRADIČNÍ STYLOVÉ VÁNOCE


 Venku je krásné babí léto, ale trh na Fleru mě donutil udělat pár vánočních ozdůbek. 
 Zkusila jsem zatím upéct tradiční perníky, které se tlačí do dřevěných forem. Čerstvé perníky mám v ošatce na kachlových kamnech a krásně provoní obývák.
Kdepak, Vánoce ještě nechci. Zítra jdu na šípky a udělám si šípková srdíčka do okna.


Stylové vánoční ozdoby, které navodí tu správnou sváteční atmosféru. A nejen vánoční. Určitě se hodí třeba do celoročního věnečku. Hrubou lněnou látku jsem zjemnila háčkovanou hvězdičkou.


Girlanda by mohla zdobit třeba trám, okno či zeď.


Další košík do domu. 
Tentokrát ho mám na kuchyňské lince. Košík jsem pletla podle oválného kyblíku od barev. Proto je prostorný a mám v něm uložené formičky na cukroví.

Mám ráda změny a tak jsem ušila nový závěs se záclonkou do kuchyně. Záclonka je ze starého damaškového ubrusu.


26 komentářů:

  1. Leni máte to moc krásné, hlavn ty šité ozdůbky se mi moc líbí. Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Krása jako vždy, ale ten závěs se záclonkou vyhrává :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni, u Tebe je vždycky taková pohoda.
    Dobrou noc
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Lenka :)
    Tato girlanda je krásná!
    Ti to vyšlo super - záclony na okně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Lenko, to je zase pokocháníčko.
    Vůni perníku cítím až sem. Na jaře jsem si dovezla jeden z hrnčířských trhů. Je vytlačovaný do dřevěné formy a táááák krásně pořád voní. Závěs se záclonkou mě taky moc nadchl. Zrovna tady dumám nad tím , že ušiji nějaké kratší záclonky i když ty moje už docela krátké jsou, ale světla je teď venku pořád méně a méně, tak ať si ho pustíme dovnitř co nejvíc.
    Krásný den! Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, to je zase taková nádhera. Opravdu to nemá opět chybu.
    Krásné říjnové dny..Katka s holčičkama

    OdpovědětVymazat
  7. Ach Bože,jak to,že má Lenička tolik talentu,co chytneš do ruky vše je tak krásné,pečlivé,jsi fakt ůžasná šikulka!Daja

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera! Tie perníčky už vo mne navodzujú vianočnú atmosféru... Veľmi sa mi páči záves, krásne jemné a štýlové zároveň. Ika

    OdpovědětVymazat
  9. Lenko, jsi moc sikovna, opravdu krasna dekorace!

    OdpovědětVymazat
  10. Moje milé, jsem ráda, že tu jste. Děkuju za vaše zastavení a pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Leni, u Tebe je tak útulno a té krásy!!! Hezký zbytek dne. Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Leni....všechno je tak krásné :))
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Leni, vše je moc krásné, perníčky i ozdoby.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné perníčky a samozrejme aj všetko ostatné!
    ... veľmi decentné :)
    Pekný víkend, J.

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, máš u mne na blogu maličkost .... Tina ze Světničky

    OdpovědětVymazat
  16. Leni, u Tebe by se mi móóóc líbilo:-) Nádhera!!! Věra N.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Leni, máš u mě na blogu něco pro Tebe.

    OdpovědětVymazat
  18. Leni, konečně můžu komentíkovat, tak ti to musím všechno pochválit, perníčky voní až sem a to nazdobený okýnko, to je paráda největší. Jen mi, prosím, prozraď na čem máš připevněnou záclonku, když máš jen jednu tyčku. Máš ji tam nějak napevno? děkuji a přeji hezký den Majka

    OdpovědětVymazat
  19. Holky, děkuju. Už letím k vám.
    Majko, písla jsem ti mejlíka.

    OdpovědětVymazat
  20. Leničko,mě se úplně zatajil dech.Tolik krásy.Všechno je nádherný a záclonka jééééééjda jéééjda :-)Krááááásný den šikulko.Věra.

    OdpovědětVymazat
  21. Leni waw krásné dkorace ... vše je precizně a s láskou dělané ... chtěla jsem se zeptat mohla bych poprosit návod na ty háčkované vločky děkuji moc Denisa

    p.s. kdyžtak můj emailík je deniben@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Leni,dneska sem se poprvé pokusila upéct perníčky z dřevěných forem na perník...a nedaří se....ty je máš překrásné...nohla bych tě poprosit o recept a návod jak na to? Vymazáváš, vysypáváš formičky něčím? Moc děkuji
    Můj e-mail...kubula.l@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Nádhera. Máte to moc krásné. Vaše stránky jsou pro mne velkým zdrojem inspirace :-) Krásná záclonka, perfektní. I ty závěsy k tomu. Můžu se zeptat, jak je řasíte? Používáte řasící stužku? Děkuji. Krásný den. Lenka Hrabálková

    OdpovědětVymazat
  24. Hezký den p. Hrabálková,
    ano, použila jsem řasící stužku. Děkuji za Vaší návštěvu i milou pochvalku.
    Přeji pohodové léto. Lenka

    OdpovědětVymazat
  25. Zdravím Leničko,
    opět obdivuji tvé perníkové srdíčko.... je to pastva pro oči u tebe. Já jsem od Ježíška dostala svoji první formu, ještě jsem neměla odvahu ji vyzkoušet v praxi, stále pokukuji na inaternetu po receptu, ale zima bude asi dlouhá tak si tím opět užiji relaxaci a únik od mých čtyř ratolestí :-) Jen stále přemýšlím, jestli nemám prvně upéct jedlou verzi, protože to jsou sarančata a spásli by i tu dekorační :-) Krásné dny pěji - Truhlice

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...